Visszaküldés és visszatérítés

A termék kézbesítésétől számított 30 napon belül tudja visszaküldeni a terméket.

1.    Visszaszállítási Költség

  • Újratárolási díj: ingyenes, díjmentes
  • Sérült vagy hibás termékek küldése esetén a visszaküldés költségét mi álljuk.
  • Amennyiben meggondolta magát és kiszeretné cserélni más termékre vagy nem szeretné a terméket úgy az elállás esetén a termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli.

2.    Töltsd ki az elállási űrlapot!

Ha a fogyasztó az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát szükséges elküldeni a Bontour Hungary Kft. (például postán a termékkel együtt vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén: postai cím: 1174 Budapest, Régivám köz 4 e-mail: webshop@bontour.hu

Kattintson ide (amennyiben bútort vásárolt) az elállási űrlap letöltéséhez

Kattintson ide (amennyiben bőröndöt vásárolt) az elállási űrlap letöltéséhez

3.      Csomagold be a terméket!

A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:

  • a reklamáció tárgyát képező terméket
  • a kitöltött elállási nyilatkozatott

Hogyan csomagoljam be a terméket megfelelően?

Fontos a visszaküldött tételnek új, és nem használt állapotban kell lennie, az eredeti csomagolásában.
Fontos, hogy az eredeti csomagolásra ne írjon rá, illetve ne legyen megrongálva a doboz, átlátszó ragasztószalaggal lezárva és mellékelve a termék minden eredeti címkéjét. Amennyiben ez nem teljesül ezzel arányosan a termék végösszegéből százalékos levonás jár.

4.    Küld vissza a csomagot nekünk!

A következő címre küldheted vissza a csomagokat:

Címzett: Bontour Hungary Kft.
Megjegyzés: Visszaküldés
Cím: 1174 Budapest, Régivám köz 4

Email cím: webshop@bontour.hu
Tel: +36302226806

5.    Az elállás feldolgozása

Miután visszaküldte a csomagot és bevizsgáltuk a termék állapotát, feldolgozzuk a visszaküldését. Kérjük, hogy az áru átvételétől számítva legalább 7 munkanapot számoljon a visszaküldés feldolgozására. A visszatérítés 1–7 napig is eltarthat, amíg megjelenik a bankszámláján a visszatérített összeg, a bankjától függően. E-mailben értesítjük, ha a visszaküldés feldolgozásra került.